Norway

3 veckor i Norge hann jag bara med pga Luleåbygget. Men de gjorde inget
Norge är ett jävla land alltså! Folk pratar lustigt, verkar inte veta vad ett NEJ betyder, ganska lata, jävlart allt är stängt söndagar, folk kör som dårar, de är dyrt och vi hade skitväder nästan konstant i 3 veckor!

Men annars så trivdes jag väldigt bra!
Mongolisk barbeque buffé var verkligen en hitt! Ingefärashot får däremot en kraftig diss!
Överfallen av en tuschpenna, inplastade bilar, roadtrips till Sverige för att handla och mircomat som tjuter när den är klar hörde till vardagen.
Mys och filmkvällar på hotellrummen efter en svindyr pizzamiddag på hotellet som de ändå var Happy Hour på hörde till kvällsrutinerna.
Och vet ni vad!?! Vi har fått ett ansikte på ordet Drinkluder!!!


Sen att jag blivit lite lätt psykiskt skadad och nästan paranoid var kanske inte planerat men jag hoppas de växer bort med tiden. Slipper jag bara träffa en viss norrman ever again så löser de sig nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0