Stochampionatet

Bara för att jag var sämst på att berätta och visa bilder i somras på vad som egetligen gjordes så tänkte jag göra några snabba inlägg nu här dagarna framöver med små vykort och lite kortare text (ska göra mitt bästa jag lovar)
 
Tänkte de är ju så kallt ute nu så några sommarbilder kanske tinar upp oss lite inombords så vi pallar med vintern!


Först ut:
Stochampionatet!


Jag tog mitt pick och pack och drog till Skara för att hälsa på lite byggmänniskor. Mötte upp Krille i huvudstaden och tillsammans satte vi oss på tåget mot Shlätta! Blev kraftigt åksjuk på tåget och spydde! Charmigt I know!
Helgen annars bestod av trevligt sällskap, en hel del fylla, trav, blåst, alldeles för mycket folk i en liten lokal och en stackars hamster som jag fortfarande tror inte har återhämtat sig.
Men fyfan vad kul vi hade den helgen! Nästa år igen? Bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0