Bihole

Grattis jag är superförkyld!

Sov inte många timmar inatt då näsprayet jag hade köpt inte hjälpte utan bara förvärrade de hela. Har gått omkring som en jävla zombie halva dagen. På lunchen sprang jag nämligen och köpte ett nytt nässpray, och Hej Baberiba vad mycket piggare jag blev efter att ha fått i mig lite luft igen!

Ikväll äre tydligen fotboll Sverige-Kroatien. Mer eller mindre alla ska försöka se matchen på en projektor ikväll i konferansrummet här på hotellet. Alla utom jag! Är verkligen ingen fotbollsmänniska, hockey ska de va! Plus att jag tänkte kurera mig själv och ta igen en hel del sömn. De är fan i mig slitsamt att fara och bygga. Upp halv 6 varenda morgon...

Om ni söker mig ikväll så finns jag precis här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0