De var jag som kasta

Ja nämen då var man tillbaka i färgglada (?) Lodz!

Resan gick väl sådär då planet vårat var försenat litegrann och killarna som kom från Ggb blev utan bagage. Grattis.

Internet blir bara sämre och sämre för varje period så vi får se om jag kommer kunna uppdatera allt för mycket. Blir utkastad typ var 5 min. Ganska jättestörande måste jag säga. Finns en punkt ute i trapphuset där de är ganska bra mottagning. Så där brukar vi sitta ett helt gäng ibland på samma fläck ungefär. Trångt men ack så mysigt!

Känner att jag håller på att bli ganska jätteförkyld också. Inge bra! Måste nog göra ett nytt besök på apoteket där de fanns en engelsktalande. Nässpray here I come!

Återförenade igen! Och hej och hå vad vi har prat att ta igen!
Tufft att vara ifrån varandra i 3 dagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0