Kort helg

Sista dagen hemma i Skell. Fan vad fort tiden går! 

Födelsedagsfirande för Camilla i fredags. Kan lova att jag var tröttare än tröttast den kvällen och orkade verkligen inte alls följa med ut. 2 timmars sömn och 13 timmars resande sätter verkligen sina spår. 
Lördagen åkte vi ut till Västanträsk för att passa hundarna och idag har jag varit på jobbet och fotat lite för att kunna ta med till Polen.

Tanken var att vi idag även skulle ha varit på födelsedagsmiddag för mamma som fyller år imorgon. Men hon ringde och berättade att hon fått magsjuka, så de blir verkligen inget besök där! Får ta igen de nästa gång jag är hemma. Iof ger de här mig en chans att kanske hitta nått att ge hon i födelsedagspresent :P
Så istället kommer systerEmma och Magnus hit med kinamat och de tackar man ju självklart inte nej till!

Hämtas halv6 imorgon av taxin och då påbörjas resan tillbaka till Polen...

De kryllar verkligen av hundar i Västanträsk! Och då saknas t om Alma på bilden!
Plus att de numera är 2 katter där också nu när Verner flyttat tillbaka.
Inget ställe för allergiska kan jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0