Lodz

Första arbetsdagen avklarad i Polen! Och de gick bra! Tror jag iaf.
Har ju aldrig varit med och byggt en ny butik förut så jag har ju ingen aning om vi jobbat på bra idag eller om vi kunnat göra bättre för oss. 
Men all inredning är uppe och imorgon kommer varor så jag antar att vi ska börja bygga påriktigt imorgon.

Resan hit då. Jao bortsätt från förseningen Arlanda-Warzawa så gick de bra. Träffade upp mina trevliga resekamrater på Arlanda. Åkte en minibuss 12 mil till Lodz. Lite nervöst. Bor nu på ett ganska fint hotell precis bredvid en stor korsning (minuspoäng där) Men vi har gångavstånd till butiken så de är ganska skönt.
Dock ganska jättejobbigt att polacker är så dåliga på engelska! Tack Mor för den Polska ordboken! Den har kommit till användning!

Nu här strax ska vi bege oss mot centrum för shopping och middag. Hojj

Som sagt, int så pjåkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0