Onsdagsaktiviteter

Hej vad tiden går! Redan torsdag och jag har ingen helg att längta till.
Hade de här varit en likadan vecka som förra så hade jag åkt hem imorgon. Men icke sa nicke jag stannar en hel vecka till!


Gårdagens äventyr blev en Paintballmatch! SATAN vad nervös jag var innan! Ville inte alls vara med innerst inne. Har för de första glömt min astmamedicin hemma (igen!) Tacka gudarna för Christine som också har astma annars vette fan hur de kunda ha slutat. För de andra så är jag så sjukt rädd att de ska göra svinont att bli träffad. Men nu vet jag hur de känns! och ja de gör ont men jag överlevde. T om ett skott rakt i skallen överlevde jag! 
Fast värst vad ändå när vi skulle ställa upp oss på varsin sida av ett rum, lyfta geväret och avfyra ett skott mot dom som stod mittemot. Snacka om avrättning!!! Hade både dåligt samvete och gruvade mig för smällen. Träffades på låret och där finns nu ett vacker märke kvar som minne i några dagar till. AJ!


Justja! De vart snöstorm här igår! De kom lätt 2dm på ett dygn. Fan vad dåliga polackerna är på att köra bil i snö! Troligen har inte en jävel vinterdäck vilket resulterar i sladd och stillastående fordon. Våran taxi gick t om sönder då chauffören envisades med att försöka ta sig framåt in i djupsnön istället för att backa där de redan var nerkört. Vi försökte säga åt han men då han inte fattade eller kunde ett ord engelska så blev han bara svinsur och svor (gissar jag på ) åt oss. Var nästan sugen på att köra själv. Fast då har jag ju iof aldrig kört på snö utan vinterdäck.

Utanför mitt fönster just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0