Sista jobbardagen hemma

Sista arbetsdagen på Solbacken på en månad! Blandade känslor faktiskt.
Men jävlar vad jag börjar tagga Polen nu! Måndag då jävlar smäller de! Eller helst inte. Resan får gärna gå så smärtfritt som möjligt.

Funderar på att måsta låna en större väska då jag redan har massa jobbsaker som ska med. Hur är de då tänkt att jag ska rymma nå privata saker + shopping! Snacka om I-landsproblem...
Men temperaturen här visar -29.7 °C och jag kan inte annat än att längta här i från. Men tror ni inte att de typ är lika kallt i Lodz också! Fast där såg de iaf ut att bli varmare. Kanske bäst att packa långkalsongerna ändå.



Fredagsmys nu med Robin och "syskonbarnen" Romla och Nancy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0