På motorvägen

Sitter just nu på flygbussen mellan Arlanda och SthlmCity. Ångrar skarpt mitt val att ta bussen istället för snabbtåget då chaufförer säger att de kommer ta 45min om vi har tur med trafiken. Skjut mig! Har nog tidspress som de är redan. Fast mitt största problem tror jag ändå är att hitta på t-centralen. Vette fan varför men jag är alltid lika lost där! Och då har jag ändå ett bra lokalsinne. Men de verkar inte funka där inne av någon anledning! Men varför ska jag till Sthlm? De ska jag inte. Jag ska till Skara på en liten mini-återträff med några jag var till Polen med i våras. Så Sthlm är egentligen bara en mellanlandning. Ska möta upp grisen Krille som kommer från Gävle och åka tåg med han till Skara. Men nu måste jag ta och börja titta på vägen annars kommer jag bli åksjuk. Höres senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0