Svea Rut Elinor

2 dagar in på semester och jag börjar redan känna ångesten inför att börja om att jobba igen. Inte bra...

I söndags var de ju dop för lilla Svea och jag tänkte bjuda på lite bilder från de. Vi höll till i Robins stuga i Talludden. Tanken var ju att dopet skulle ha hållits ute, men då vädergudarna inte var med oss fick vi allt vackert hålla de innomhus i den inglasade altanen. Funkade de också! Blev lite varmt bara med typ 30 pers där inne.
Men döpt blev hon!



Dalton ville också vara med


Stolta föräldrar

Puss!



Typ världens gulligaste pall i doppresent

Och fina lastbilen som Maja gjort enkom till Svea! Gjorde succé!

Kommentarer
Postat av: marina

ja men guuud!det är ju så äckligt varmt i butiken och jag tyck att julaskjortan inte andas någonstans, samt att vi hade en julaclubstävling på jobbet så då had ja på mig den :)

hur är det med dig vännen`?

2012-07-10 @ 23:10:09
URL: http://marinalundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0