Vuxenpoäng

Jag vet inte hur jag ska kunna berätta de här på rätt sätt. Göra händelsen rättvis.
Kanske lika bra att skrika ut de?





AAAAAAH! Jag dör! Nej förresten, helst inte. Men ni förstår inte hur underbart de här känns!  1½ års sökande har äntligen burit frukt!  Och de bästa är att jag ska få flytta tillbaka till mitt älskade Morön! Alltså behöver jag inte lära mig en ny postkod, hahaha!

1 oktober får vi huset och jag längtar sockarna av mig! Har väldigt svårt att låta bli att köpa en massa saker att stoppa i de nya hemmet. Men för tillfället så får de inte riktigt plats i våran lägenhet så jag får allt vackert vänta

Kan väl med all rätt kalla mig vuxen nu? Hahaha



Sen måste jag tacka Bella och Jossan som gjort detta möjligt för oss. Tack ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Aaaaaa men guuuuuuuuuud!! VA ROLIGT!!! Grattis! eller nåt. vad säger man?

2012-07-15 @ 15:05:15
URL: http://marinalundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0