Glenn-Gris

Shit säger jag bara! Tiden går så jävla fort här att jag har riktigt svårt att hålla isär dagarna. Tydligen äre fredag idag? Min hjärna vill säga att  de max är torsdag idag, kanske t om onsdag. Detta innebär att de inte är allt för många dagar var nu. Spänningen stiger! Ska vi hinna klart?

Igår var vi iaf och bowlade och sa Hej då till Natanael som åkte hem tidigt imorse. Han kommer verkligen vara saknad. Blev helt plötsligt så lungt på hotellet. De känns lite ovant. Som om nånting inte stämde.
Gruppen börjar verkligen minska drastiskt nu. Från att ha varit nästan 20 pers där ett tag är vi nu just och pass 10st nu. Och sista veckan är dom bara 2 stackare kvar.

Jag och Christine har bestämt att vi ska försöka oss på en roadtrip och besöka alla våra kära nya vänner hemma i sverige nån gång. Frågan är ju då bara om vi lyckas eller inte?


Natanael,  a.k.a Nate,  a.k.a Gris,  a.k.a Glenn
Kärt barn har kanske lite förmånga namn ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0