Tjena Mittbena

Anette på jobbet har alltid hävdat att jag skulle passa skitbra i mittbena pga mina virvlar jag har på sidorna. Vilket jag alltid förnekat då virvlarna sitter för långt ut för att ge nån effekt om jag har mittbena. Hade ju förfan mittbena i 15 år! Jag passade inte i de då så varför skulle jag passa i de nu?
Får ett riktigt egg-head och ser ut som en blöt ledsen hund. Eller jag ser helt enkelt ut som högstadie-Lisa! Då ser jag hellre ut som Lisa-snart-23-år.


Fan vad man såg på bilden hur ojämna ögonformer jag har! Int så läckert


Kommentarer
Postat av: pina

Men det är ju visst fint! du är bara ovan :)

2012-03-20 @ 13:51:08
Postat av: Janni

Neej men jag tycker du ser äldre ut med mittbena, på ett bra sätt då :) Skitsnyggt!!!

2012-03-20 @ 18:49:53
URL: http://alwaysdessertfirst.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0