truck truck truck truck

Blev en lång dag idag kan jag lova!

Började med värsta blind-dateen. Visst bara att en viss Krisoffer från Luleå skulle komma och hämta mig på jobbet och köra till Umeå där truckutbildningen skulle vara.
I Umeå jobbar även Andreas som jag byggt med, så de var väldigt kul att träffa han igen. Fick tyvärr bara mer saknad efter dom andra i bygggruppen. Speciellt Christine.

Hursomhelst så gick utbildningen bra! Satt först och lyssnade på treori och sen skulle vi ha uppkörning. Började med att köra sicksack mellan en massa koner. Sen hämta ner en pall från översta stalaget och hissa upp den på andra sidan igen för att sist köra sicksack mellan konerna igen fast baklänges. Svårare än vad de såg ut när läraren gjorde de först. Men jag klarade de!
Klarade även provet med typ bara 2 fel. Good Job Lisa! Tack tack!

Så nu har man alltså äntligen ett truckkörkort! 

brum brum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0