Bildbomb från Lods ( den censurerade versionen )

Jamen gott folk då var man hemma igen förgott från Lodz! 

Känns somsagt sådär.
Skönt att vara hemma igen med Robin.              Men ack vad jag kommer sakna alla dessa människor!
Skönt att komma hem till en vardag igen.           Men fy vad tråkigt att återgå till vardagen igen! 
Skönt att ha ett fungerande internet igen.            Men då äre stor risk att man fastnar framför datorn
Skönt att få sova i sin egna säng igen.                Men jag trivdes faktiskt väldigt bra i min säng i Lodz
Skönt att kunna ha sovmorgon igen                   Men man han fan i mig med mycket på en dag
Skönt att få äta normal mat igen                        Men jag kommer sakna de polska godiset!
Skönt att kunna dricka vatten direkt från kran     Men jag har varit ovanligt duktig på att dricka vatten

Kan hålla på hur länge som helst

Tänkte iaf bjuda på en hel del bilder nu från dessa 5 veckor. Dock den cencurerade versionen. Vill man se alla nästan 500 bilder får man allt vacker komma hit nån dag

Många timmar har spenderats i denna buss

Annanassorbet gjort på flytande kväve

Snöängel

Glenn-Gris

Lamptjuven Malmi

Memo to Tommie; Sätt dig inte i öl 

Fotbollskväll i trapphuset

Affe bowlade lite för hårt

Tur att vi hade bra internet på rummen

I brist på annat kan man ju alltid ha lite gymnastik

Hej då Lodz!


Kommer sakna er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Snacka om en jobbig semester! Är inte alls avundsjuk...

2012-03-15 @ 18:41:44
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0