Hoppla!

Idag gjorde vi något av de dummaste jag gjort på evigheter.
VI GICK UPP FÖR HOPPBACKEN!!!

Vad är de för jävla påhitt?! Och varför gick jag med på att göra de! Satan vad långt de var! Helvette vad många trappsteg de var! Åh fyfan vad högt de var!
Men utsikten var helt klart värt de (iaf någorlunda)
Valde att ta bilen ner. Orkade verkligen inte gå ner samma väg igen. Var ju tvungen stanna halvägs bara för att ta medicin. Thank god att jag hade med mig den! Annars hade dom måsta bära mig.

Men jag måste säga att jag är imponerad över dom som vågar slänga sig nerför den där backen. Den är fan brant!

Som sagt, förjäla brant!

Första etappen avklarad!

Andra och sista etappen avklarad. HÖÖGT!!!

Bra kämpat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0