Uppladdning

Hela 3 dagar hemma i butiken avklarade! Och Helvette vad jag jobbat! Mycket som ska hinnas göra då vi på fredag drar till Riga med jobbet och folk från Umeå-butiken kommer och jobbar hos oss.

Däremot känner inte jag samma Pepp som alla andra gör. Lite konstigt. Men som Anette sa; - du har ju inte varit hem och lyssnat på allt prat och all upptaggning inför resan.
Sant! För mig känns de mest bara som; - Men vad fan jag kom ju nyss hem! Måste jag packa och åka igen då!

Men innan fredag ska jag väl förhoppningsvis hinna bli taggad! Annars är de nått allvarligt fel på mig
Eller iof, de är ju en jättebåt. Jag hatar båtar! Blir bara sjösjuk. Inte så taggad över den delen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0