Årets varuhus i Riga

Tänkte ge mig på att berätta om helgen och visa en del bilder. Men de är alltid lika svårt att börja.
Tror vi kör i punktform vad som hänt istället

¤ Först ut var att vi lämnade butiken i Umeåpersonalens händer. Kändes lite spännande men gick bra
¤ Sofia hördes på halva planet med sina små panikläten. Stackarn är über flygrädd
¤ Alla fick hytter brevid varandra på båten. Väldigt passande!
¤ Redan här är jag sjösjuk. Tittar helst inte ut genom fönstrerna och går absolut inte ut på relingen!
¤ Folk bastar och går på spa-behandlingar
¤ Middagsbuffé med huur mycket mat som helst!
¤ Drack ett glas vin. Bad idea! Blev en fortsatt nykter resa för mig
¤ Blev smekt på rumpan av nått äckel
¤ Party i ena grabbhytten
¤ Anette blev intryckt och fasthållen mot ett fönster av en gäng ryssar. Inte okej!!!
¤ Folk dansade till kl3
¤ Framme i Riga! Skitfint!
¤ Guidad busstur genom Riga med en ashärlig guide som var lite väl öppen om sina politiska åsikter i Lettland
¤ Lunch! Inser att jag har fått med mig frukostkortet istället för boardingkortet! Panik! Hur ska jag ta mig på båten igen? Smög in när inga vakter såg. Tog mig igenom 2 kontroller. Hur stor är chansen! ALLA andra blev kollade! Sweeeeet!
¤ Hettsiga disskutioner om religion och politik fick Robin att komma ut balans
¤ Middagsbuffé igen på båten med toppenplatser längst fram!
¤ Partyt fortsatte i hytt 5204!
¤ David som var så fint uppklädd i väst och slips vart tagen för personal av andra gäster och hjälpte dom så snällt att hitta till sina hytter. Extraknäck!
¤ Absinten och Koskenkorva flödade
¤ Löpartävlingar från ena kortsidan båten till den andra genom korridorerna. Ingen kom till skada utom en självmordsbenägen tjej som hoppa fram framför Nicklas mitt i allt. Hon var förvarnad!
¤ En full 08 a la Stureplans-brat vinglade runt i korridorerna och prova sitt dörrkort i alla dörrar. Ställde sig även och rökte mitt i trapphuset. Ylva fick han att fimpa och utbrast; Har man inget hyffs på Lidingö? Tydligen inte...
¤ Folk dansade till kl halv 4
¤ 3 toaletter pajjades
¤ Ett bankkort och ett par glasögon försvann men hitta hem tillslut
¤ Emma var försvunnen där ett tag
¤ Bussen som skulle ta oss tillbaka till Arlanda var inte på plats! Han hade kört fel
¤ Satt och solade på Arlanda i nästan 5 timmar
¤ Fick träffade favvo-Christine som kom ut till Arlanda bara för att säga hej ♥


Tror jag fick med allt. Resten tar vi i bildformat!


De ska börjas redan på Falmarks flygplats

Solar på båten Romantika

Hytt 5208

Större delen av personalen


Framme i Riga!

Jossan beställde in den lilla milkshaken

This is were the party happend

Varning! Löpande svenskar på G

The Captain knows best



Tack för denna resa!!!
Nu se vi till att vinna nästa år igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0