Hej sjukling!

Sådär ja! Då har de nästan gått en vecka se sist jag satte min fot (? fingrar kanske passar bättre) här senast.
Why? Myyycket att göra. Plus, jag är sjuk! :'( 

Däckade fredag efter jobbet och har fortfarande inte återhämtat mig än. Så är egentligen inne på min 5 arbetstimme nu, men spenderar dagen hemma istället. De här med att vara sams med mina bihåller funkar inte riktigt som de ska. Är skiträdd för att jag ska få bihålleinflamation igen!
Och jag som var skitsugen på en riktigt fjortisfylla i helgen med Stina! Seriöst, tänk er ToxicBar style! Men universum tyckte tydligen att jag var för gammalt för såna ungdomsfasoner så istället blev jag sjuk så jag inte skulle kunna hålla på med sånt fjolleri...

Istället har de packats upp en hel del flyttkartonger. Sånt är astråkigt!!! Men fint blir de! Nu börjar de ju se respektabelt ut här hemma och nästan okej för folk att börja komma och hälsa på påriktigt!
Fåtöljen har tydligen kommit men vi har inte hunnit hämta den än. Och sen är de bara TVbänk ( Aatjooooo, Prosit, Tack ) kvar! Och några hyllor. Känns nice!
Ska på gardinjakt nu på internet då jag aldrig hittar några i affärer. Behöver ju för fasen samma gardiner till fönstrerna i vardagsrummet och de är 3 st! Alltså måste dom vara snyga! Jävligt snygga! Är för lat för att byta ofta!

 
De verkar bli bättre!




Btw! Sista Twiligtfilmen var asbra! Gå och se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0