Jävla hackare!!!

Lite obehagligt måste jag ju medge att de är när Facebook mallar en och säger att någon har försökt logga in på min sida från ett annat ställe än vanligt och har därför spärrat min sida tills jag godkännt att de antingen var jag själv, eller anmäla att de var någon annan som försökt hacka sig in!
Och de var någon annan som försökte ta sig in!!!! :S
Nån jävel i Ukraina enligt adressen Facebook visade mig! Not cool! Så dyker de upp bilder på mig ( eller nån vän till mig kanske? ) på konstiga ställe så är inte jag skyldig!
Fast jag vette tusan om dom ens tog sig in? För när jag försökte ta mig in via Robins mobil i Miami så vart de så här också. Fast då tog jag mig in en gång sen nekades jag tillträde. Men då visste jag ju att de var jag själv och jag kunde godkänna mailet jag fick, svara på några frågor om vilka människorna på bilderna var och fortsätta sen som vanligt. Men nu var jag tvungen byta lösenord bara för att nån klåfingrig liten jävel i Ukraina inte kan hålla fingrarna i styr och skilja på sitt och mitt!!!
INTE OKEJ!!! Ge fan i sånt där!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

jag fick precis samma sak idag!! nån typ från moskva. Aldrig varit med om det förut. Konstigt att det händer oss båda just idag dock, säkert fler då också.

2012-11-30 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0