Crying walls

Sista kvällen ikväll!
De brukar innebära party, men då hälften av gänget lyxade till de med att åka hem redan idag istället för imorgon så blev de Inge party ikväll. Vi nöjde oss med bara middag på en mongolisk restaurang med buffé. Mumma!

Men då de ändå var sista kvällen så kände jag för att ta på mig nått lite finare än bara nån kofta så jag bestämde mig för den dör skrynkliga skjortan jag hade i väskan. Och är de nått jag lärt mig så här på resande fot så är de hur man fuskstryker kläder i duschen! Gick inte lika bra denna gång dock.
Min dusch måste vara de segaste jag varit med om då de gäller att få vattnet varmt! Tar seriöst 5min och då går de från iskallt till skållhett på 2 sekunder! Man får alltså vara på sin vakt. Men då jag inte orkade stå och vänta på att de skulle bli varmt så hängde jag in skjortan i kabinen och drog igång duschen på absolut högsta med ett ganska bra tryck i strålen och tänkte återkomma om nån minut och sänka värmen litegrann. De var här de gick lite galet. Ca en halvtimme senare kommer jag på mitt misstag och kutar in i mitt nu ångfyllda varma badrum de bokstavligen rinner vatten från väggarna och droppar från taket. CRAP!
Fick dåligt samvete, så jag ställde mig och började torka bort de värsta vattenmängderna från tak, väggar och spegel. Kalla mig snälla Skurtanten!
Men skjortan blev rak och fin så lite rätt blev de ju!


Hem imorgon alltså och de innebär sovmorgon till kl8!!! Jihoo!!!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0