Första natten

Sådärja då var man som gott som inflyttad!
Eller, nja. Typ bara köket som blivit uppackat. Och de är fortfarande en massa kvar i lägenheten. Riktigt skönt att kunna dela upp flytten dock istället för att måste flytta allt samma dag och samtidigt städa ut allt! Nu kan vi städa och hämta grejer lite då och då i typ 10 dagar till utan problem!
Men vårat tillfälliga sovrum är iaf iordningställt och nu ska här spenderas första natten! Spännande!!!
Hatar dock att sova utan persienner eller rullgardiner. Först och främst så blir de ljust ( svårt att sova då anser jag, robin gillar de. måste vara nått fel på han ) och för de andra så blir jag nojig över att man får så mycket insyn utifrån! Inget Nakna-Springet här inte kan jag lova! Vill ju inte skrämma grannarna de första jag gör!

Tidig natt We know, men nu är de slut på allt vad som heter ork! God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0