Kändisar i Skellefteå!

Inte varje dag man kan säga att man suttit bredvid ett känt svenskt rockband på Sibylla i Skellefteå! 
Corroded för att vara exakt! 
Tyckte människorna som kom in såg lite lustiga ut med matchande skinnvästar såsom de dessutom stod namn och ett instrument på. Bredvid mig satt tex Jens och under stod de vocals. Men de var först när dom vände sig om och vi såg att de stod Corroded på ryggen som både jag och Robin reagerade. Resten av måltiden satt vi knäpptysta och bara tjuvlyssnade på deras historier för att luska ut om våra misstankar stämde. Vi misslyckades. Vi var tvungna googla. Men rätt hade vi!
man kanske skulle ha bett om en autograf! Haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha. Satte på låten och då satte även fågeln igång att låta och när jag pausade blev hon knäpp tyst. Sedan satte hon självklart igång igen när jag skulle lyssna vidare. Rock is the shit?

2012-10-29 @ 10:28:38
URL: http://sabefa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0