Baby, she was born this way!

Har inte haft direkt tid att sätta mig vid datorn fören nu men de blir ändå bara ett kort skriveri.

Konserten med Lady Gaga!
HELT JÄVLA FANTASTISK!!!


Om de är nått den kvinnan kan så är de att sjunga live! 
Och showen går nästan inte att beskriva! Hon hade en enorm borg som scen och bakgrund. Som dessutom rörde på sig! De fanns alltid nånting att kolla på om man inte ville kolla på fröken Gaga själv. De var ett flygande huvud med också som mest bara var obehaglig. Ett tag var Gaga t om en motorcykel som körde omkring på scenen!?!
Och hennes alla hits bara bytte av varandra på löpande band! Och jag kunde dom alla! Hahaha
2½ timme bara flög förbi!

Och Gaga var supersöt! Hon pratade med publiken, tog emot presenter ( bla en t-shirt som hon tog på sig! ) lekte med en av presenterna hon fick. Skämtade med sina bakgrundsdansare och lät två småflickor komma upp på scenen! Hade inte klagat för 5 öre om de hade varit jag! 

Absolut en dam jag kan tänka mig att gå och se igen!


Lilla borgen

Bad Romance ♥

Presentdags

Lite rumpchock tillsammans med svenska flaggan

Köttklänningen var självklart med! I ny tappning dock

Även en köttsoffa dök upp

Och dom 2 lyckligt lottade småtjejorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0