Norwegian

NORGE!!!!
Och jag förstår inte vad dom säger! Great...

Norgevistelsen började med en 2 timmars bilfärd med bara norrmän. Förstod typ vad en av dom sa. Eller var tredjeord typ. Och den ena har jag fortfarande ingen aning om vad han säger. Där kan vi snacka grov dialekt! Inte ens dom andra norrmännen på bygget förstår han! Hahaha

Väl framme på bygge så lyckas jag tappa balansen ner i en plyfa när jag klättrade lite lätt i stalaget. Aj! Tur att de var en massa stänger över och att de stod en karl där, annars hade jag hängt knäveck i plyfan!

Och nu nyss lyckades jag fastna med håret i spegeln i hissen! Fick fan inte loss hårstråna så jag fick allt vackert lov att slita av dom. Bra att jag lämnar DNA efter mig lite överallt...

Bra start på denna resa? Njae, de skulle jag väl inte påstå :P


Men de märks iaf att man är i Norge... Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0