Ansiktskrämen from hell ?

Jag var tvungen köpa en ny ansiktskräm när jag var i Borlänge då min tagit slut. Köpte den jag alltid köper och tänkte inte mer på det då. Men efter att ha använt den så tyckte jag att den luktade lite konstigt. Typ jäst som man har när man bakar. Tänkte den alltid kanske har gjort det jag har bara inte reflekterat över det förut. Men färgen brukar väl inte se ut så där? Eller har jag hunnit glömma?
Äsch jag inbillar mig nog bara. Kommer hem efter byggena och använder krämen som vanligt. Men visst fan har den börjar lukta typ mer? Nånting stämmer inte! Bestämmer mig för att köpa en ny och se och jämföra om det är nått knas. Och Ta'migFAN! Det var det! Den nya är inte bara nästan luktfri den är även vit och fin! Precis som jag hade för mig att den skulle vara! 
Frågan är alltså vad i Helvette har jag smörjt in ansiktet med dom senaste 2 månaderna? Usch!
 

Någon som är sugen på att prova den högra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0