M+K=Jr

 
Inatt vart Malin & Kim föräldrar till en liten pojke! 
And I'm so Happy for them! 
 
Har sen dagen jag fick veta att dom väntade smått sagt att det var en pojke, och jag hade rätt! Igen! Jag har alltid rätt när det kommer till att gissa bebisar. Bortsett från Jessicas. Men jag har iaf en ny chans att gissa rätt nu. Och bara för att jag skrev det nu så kommer jag aldrig gissa rätt igen på nåns bebis. Damit
 
Tillbaka till det lyckliga paret! Jag är så glad att jag t om hade svårt att sova i natt pga att Malin skickade igårkväll och sa att dom var på BB. Längtar så mycket på att få snusa på den lille och ge Malin o Kim den största kramen ever och säga Det här gjorde ni bra!
 
 
Så av det gamla gänget som hängt ihop sen lågstadiet så var;
Anna först med att skaffa hund
Jag var först med att köpa hus
Malin var först med att få barn
Frida, ja du får helt enkelt gifta dig först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0