I fiendernas land!

Seriöst!?! Varför utsätter sig folk frivilligt för träning?
Shiit vad ont i kroppen jag har nu! För Ja, JAG Lisa Nylén, har varit på 360 idag i över en timme och tränat! ( paus så dom som svimmat ska hinna återhämta sig...)

Men de ska gudarna veta att jag har inte varit där för att jag kände för de, utan för att jag måste! Och de är en stooor skillnad. Speciellt i de här fallet.
Hela året har jag haft mer eller mindre konstant ont och problem i höger handled. Problemen började senare krypa sig längre upp på armen; till armbågen och nu hela vägen upp till axeln. Nu har jag så mycket problem och ont att jag inte kan stå i kassan åt ett speciellt håll, lyfta saker högt upp, sova ordentligt och sist men värst -inte böja armen för då domnar den bort direkt! WTF?!?

Har nu gjort mitt andra besök på Idromed på 360 och idag skulle de tränas. Otränad jävel, de är vad jag är också!
Men usch vad jag inte trivs på gym! Verkligen inte min grej. Jävla köttmarknad, de är vad de är! Plus modevisning. Kan ju säga att jag var ju nästan pinsamt klädd i min helsvarta lite lössittande outfit. För när man tränar ska man tydligen ha färgglad och jääävligt tajt åtsittande kläder som tjej. Och gärna bara göra sexiga övningar där man ska svanka så mycket dom möjligt. Och inte en enda sån övning fick jag göra! Berodde säkert på att jag inte var nog snyggt klädd...(?)

Tillbaka på onsdag igen innan jobbet. Jobbet som består av inventering till midnatt. Kanske ska försöka skada mig i nån maskin på gymmet så jag slipper inventeringen? Hmm helt klart värt att tänka på...


Kommentarer
Postat av: Marina

hahaha sötnos!! Jag har också börjat tränat på gym och det är verkligen inte en dans på rosor! Haha, innan jag ens tog mig in på gymet första gången jag skulle dit! AHAHAH!! jag lät en annan gå före så jag såg hur man skulle göra!

Ååå denna inventering... blä!! hoppas d bli nå gofika! vi ska satsa på å va klara till 22.3O :)

2013-01-07 @ 17:58:51
URL: http://marinalundsten.blogg.se
Postat av: Sara

Haahaha, "när man tränar ska man tydligen ha färgglad och jääävligt tajt åtsittande kläder som tjej. Och gärna bara göra sexiga övningar där man ska svanka så mycket dom möjligt". Vilka tränar på det gymmet egentligen? Och då tänkte jag på alla sexiga övningar, kläderna förstår jag ;P Ska börja om imorgon igen, alltid tufft i början... suck.

2013-01-07 @ 20:50:47
URL: http://sabefa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0