lat latare latas

Första perioden nästan avklarad och de innebär hemfärd imorgon. Ska bli såå skönt att få komma hem. Men samtidigt vet jag att jag kommer ha abstinens på söndagskväll. Skumt I know men jag är sån.
Däremot de här med att packa. Inte min grej! Förskjuter de bara mer och mer. Tex skriver jag de här istället för att packa, jag har haft korridorhäng i över en timme, tittat lite på TV och varit ute och käkat. Och snart är de sovtid med. Kanske dags att sätta fart då fröken!!!

Btw så är de välkommet att komma ut till Arlanda i morgon mellan 11-14 och hålla mig sällskap. Ska nämligen sitta där själv och pilla navelludd medans jag väntar på skellefte-flyget. Boring!

Nä nu fan ska jag packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0