Pirito

Visst att vi bor lite smålantligt fasten vi bor mitt i stan, men harar på gården?! De trodde jag verkligen inte!

Tidigare idag så var jag och Robin ute och gick och då när vi gick förbi lekplatsen här bredvid så såg jag nå har-liknande spår men tänkte att de är antingen bara kattens som brukar stryka omkring här. Men nu, när vi kom hem med bilen så ser vi hur något vitt skuttar förbi gården. Och jo jävlar de var en hare! Eller en stor kanin som rymt? Ställde mig så jag skulle försöka se vars den tog vägen och då hittade jag fulla gården med dessa spår, speciellt vid badtunnan och upp ifrån våran källartrapp. Han kanske bor där?

Lantligt, men centralt! Precis som jag ville bo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0