Utbytesstudent?

Hemma! Iaf för helgen.
Och även idag var de tråkigt att sitta själv på Arlanda i flera timmar. Men tack och lov så kom Barkaby-gänget efter halva tiden. Mindre kul att jag och syster Maja gick om varandra på Arlanda idag. Hon och Daniel var där redan 7 på morgonen men jag kom inte dit fören närmar 11. Maja och Daniel drog nämligen till The Land DownUnder idag för att stanna där i ett halvår så Maja ska göra sitt X-jobb där. Cooolt!!!
Och eftersom jag hållit mig i Kalmar nu några veckor så hann vi inte säga hej då till varandra. Därför skulle en träff på Arlanda idag ha varit perfekt. Men icke sa nicke...

Men ni får ha så kul ändå! Kommer förhoppningsvis och hälsar på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0