Nedräkningen har börjat

Ursäkta förresten får dålig uppdatering. Blev så himla mycket helt plötsligt så sitta still fanns inte riktigt på kartan.
 
Blev ju först och främst sjuk i torsdags. Låg hemma hela fredagen. Den kvällen kom syster Frida hem för att få träffa lilla Hedvig i helgen. Lördagen kom moster Bonkan och kusin Sara upp från Gbg för att vara med i Bastuträsk på bodelningen av Pipas hus. Så lördagen spenderades där. Fick en massa fina saker med mig hem! Men dom kan jag visa upp senare. 
Justja mormor ligger även på lassa då hon lyckats bryta lårbenshalsen. Så hon var jag och hälsade på idag. Dateat lite mer med Sara och resten av familjen plus jobbat. Ja, verkligen ont om tid över till annat!
 
Och nu är de mindre än en vecka kvar tills vi åker och hälsar på syster Maja och Daniel i Australien!!! :D
shiiit vad jag längtar!
 
Hoppas på en massa platypusar!
Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Marina

hahahah neeej äre sant!!?!?!? lite cooolt! Vad är oddsen liksom? ;)

2013-06-06 @ 21:30:49
URL: http://marinalundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0