L.O.N.D.O.N

Justja själva London-vistelsen kanske jag ska ta och berätta om också!

Är lat av mig så blir bara bilder med snabb-berättelser till. Forgive me!

Framme i soliga men ack så kalla London. Anna verkar vara lite för peppad, eller Stina alldeles för opeppad?

Rosannas hood

Vad tusan har Rosanna fått syn på i tunnelbanan?

Shopping på Rosannas jobb Urban Outfiters

♥♥♥♥

Dumma turister längst fram i bussen?

"Förfest" på Rosannas rum

Och efterfest i vårat rum

Sightseeing!

Mycket mat och fika denna helg


Dumma turister intryckta i en telefonkiosk!


Sightseeing i Notting Hill 

Känner ni igen bokhandeln?

Lite väl Causal Friday eller arbetsuniform? De är frågan

Tro de eller ej men jag drack öl hela helgen! Tänkte jag skulle passa på att försöka lära mig.
Gick inte helt åt pipsvängen!

Puben låg i en gammal kyrka. Så här kan vi beskoda Anna i predikstolen precis ovanför baren

På en annan bar som ligger 40 våningar upp! Jävligt häftigt!
Här har vi Londons påskägg och en regnbåge i bakgrunden

Ett orange fake-träd som stod ute på terassen

Glashiss hela vägen upp. Skitläskigt! Trodde jag skulle kräkas
Här ute i hallen där man väntade in hissarna så klev ingen mindre än självlaste Victoria Beckham med 2 av sina söner ut ur ena hissen!!!! Och vi stod bara och gapade! Har alltså varit 2m ifrån henne! Huuur coolt är inte de? Hon är jävligt smal, kort fasten hon hade klackar, men jävligt snygg!! Och mellersta sonen, Romeo, som jag dessutom fick ögonkontakt med, är sååå söt! Väldigt lik sin far! I hopp om att David också skulle dyka upp så hängde vi lite exrta länge utanför. Han kom aldrig :(


På en tex-mex restaurang sista kvällen, där de visade sig att våran servitris var svenska!




Och de här var tyvärr som bra bilderna jag hade att bjuda på! Kanske dyker upp några fler när jag fått dom av dom andra brudarna.

Men jättekul helg! Supermysigt. Synd bara att den blev så kort.
Kom hem till Skellefteå snart tjejer! Jag och Stina vill de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0