Sailor Moon

Sådärja då var man less på att ligga hemma. Tillbaka till jobbet! 2 dagars sjukdom var allt jag klarade denna gång. Tack Robin för magsjukan. Tur för dig att du mådde sämre.
Och tur för mig att jag hittat ett jättebra sätt att roa mig själv under sjuktiden! Har sen tidigare nött den gamla goda hederliga serien Sabrina Tonårshäxa. Ni vet den med alla dom extremt dåliga specialeffekterna, som samtidigt gör serien så rolig! Men på den tiden var de väl ganska häftigt trickfilmat ( haha förlåt men använder man ens ordet trickfilma längre? I don't think so, men nu gjorde jag de iaf hahahaha )
Hur somhelst, igår kom jag på en ännu bättre idé, och de var att börja se min älsklingsserie från när jag var liten. Nämligen Sailor Moon! And i love it! Robin är inte lika imponerad men shit var kul de är att se! Jättetapiga demoner, ganska kasst manus men ack så roliga karaktärer! Våldsamt är de också! Skulle mest troligen aldrig få visas som barnprogram i dagens värld. Stört. Int fan tog vi skada inte! Dagen barn måste ju vara extremt klena?


Syns de att jag är ett gammalt fan? Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0