Borlänge

Borlänge. Dalarna. Dalmasar. Dom pratar väldigt gulligt där. Men annars ganska så död stad...

5 veckor skulle vi vara där. Tur man har underbara människor runt sig så man har nått kul att göra. Nej usch vad pessimistisk jag låter om Borlänge. Kanske inte helt rättvist. Vi hade jättekul mestadels av tiden ändå. Men Borlänge är tyvärr inte häftig stad. Långt att resa dit är det också. Först flyg och sen tåg i 2 timmar... Åksjuketabletterna var mina bästa vänner

Pool och bastuhäng, spelkvällar och filmkvällar inne på Rickards rum, shopping på Kupolen, lite gym för min del desto mer för andra, samma mat i nästan 5 veckor..., elektriska stötar från en elboll, grillkväll hemma hos Malmi, tacoskväll på Liljan, volleyboll, tjejkväll hemma hos Jennie1, födelsedagsfest för Jennie2, bowling, fika, sightseeing, loppis och otroligt lite sömn tror jag summerar dessa 5 veckor ganska bra. Vi lyckades ändå underhålla oss ganska bra måste jag säga.
Otroligt mycket skratt måste tilläggas också. Hade mer eller mindre alltid en liten skrattår i ögat. Och lite kärlek för vissa kanske jag ska lägga till ;)

Separationsångesten var ett faktum när detta bygge var klart. Speciellt gällande vissa. Levt ihop tex med Christine och Rickard i 7 veckor och nu skulle vi splittras. Dom skulle vidare till Västerås och jag och Robin till Gbg. Borlänge-Jennie och jag jobbade så mycket tillsammans och hade så himla kul ihop att hon ville jag verkligen inte lämna. Håller tummarna att vi träffas igen nån gång

Mot Göteborg alltså...

Farlig poollek

Mys (?) inne hos Rickard

Grillkväll hos Malmi


Volleyboll i solen

Elbolls-krig. Väldigt vanlig syn

Bowling
Micke är uppenbarligen dopad


Fyller man år får man fina presenter

Fikarast i solen

Söta Li

Lilla söta Jennie som rymdes så bra i tvättkorgen

Sista kvällen i Borlänge på en väldigt fin kina-reastaurang
med en damm av koifiskar i mitten
Mat-konst fick man också
Tack för dessa 7 veckor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0