Hedvig E Nylén

Men jag har ju glöm berätta om Hedvigs dop!
 
Hedvig är syster Emmas dotter om det är någon som missat det. Och förra helgen så blev det väl officiellt, eller vad man nu ska kalla det, att Hedvig heter Hedvig.
Alla systrar kom hem från sthlm med respektive. Föräldrar och morföräldrar var med och samma visa från Magnus sida. Alltså bara dom allra närmste var med.
Dopet hölls i Alhemskyrkan. Robin hade aldrig varit där förut. Inte för att kyrkan är jättespännande på insidan. Den är snarare naturen runtomkring som är  fin.
 
Anyhow Hedvig blev döpt. Var hur nöjd som helst. Mest troligen bara för att hon fick lov att vara i centrum, which she loves! Lilla fröken Se-Mig-Hör-Mig. Tur hon är söt och charmig.
Sthlm-systrarna och Daniel hade anordnat ett litet bildspel med väldigt passande musik som handlade om Hedvig och det berättades lite om henne. Allt var självklart sanning.
Och i present från familjen så fick Hedvig en leksakskistan som vi specialbeställt åt henne och ett lapptäcke som vi alla hjälpt till att sticka. Den blev jättefin!

Dagens stjärna


Superglad att få blöta håret

Den lilla familjen
En av alla hennes dolda talanger som avslöjades i bildspelet


Stickad med kärlek
4 generationer



Ursäkta bildkvaliten. Jag använda bara mobilen och tog jag med blixt blev det inte alls bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0