Pina vilken stjärna!

Jag brukar vid lite ojämna mellanrum gå in och kika på Stinas gamla blogg. Och det är lika underhållande varje gång! jag tycker alla borde gå in där och kika!  Och visst några av internskämten kanske inte alla kan förstå men mycket annat. Typ all sarkasm som finns där! Och hur ärlig och öppen Stina var med en del grejer! Och sen skriver hon väldigt bra också vilket gör de ännu roligare att läsa :D
 
Vilken hyllning det blev till Stina nu, men när det kommer till pina.blogg.se så förtjänar hon det! 
Känner att jag själv tappat lite standard på inläggen. Men det skyller jag på att jag är för lat för att slå igång datorn och skriva där, utan att jag alltid mobilbloggar ( som tex nu ) måste bli bättre på det då det är så mycket roligare att läsa då! Eller är det bara jag som tycker det?
 
Titta vad söt Stina var! Nu är hon mer bara säxiii
 
 
Och så några extremt underhållande utdrag från Stinas blogg;
 
"asså han kan ju inte vilja sticka kuken i henne, hon kan ju fan inte vara tajt"
"titta bullfittan....ett vagineberg"
A. Olofsson  ( och jag tror faktiskt att Stina var med på ett hörn här om inte jag minns fel )
 
 
________________________________________
"typ att jag skulle ligga med han för en miljon"
 A.Olofsson
 
 Anna pekade ut potentiella ligg idag. Vi spanade på ettor och kom fram till att det inte var många som var så intressanta. 
Jag kan ju bara säga att jag är helt oskyldig i det här, Anna däremot, är en pedofil.
 
 
________________________________________
Jag (Stina): Lisa, gör inget som jag inte skulle ha gjort!
Anna: Gör vad som helst, med andra ord.
 
 Jag bangar aldrig.
haha?
 
 
Hahhaha bara jag som skrattar? Med det här så bevisar jag samtidigt att Anna är den största boven i dramat när det kommer till vårat umgänge. Eller så minns Stina bara väldigt bra allt dumt Anna säger. Och då finns det en hel del att komma ihåg ska jag säga ;)
En annan underhållande grej jag upptäckte var att tittar man på Rosannas gamla kommentarer så finns det en länk till hennes extremt gamla blogg. Fast då den är så extremt gammal så hamnar man nu på en liten 14årings blogg och inte våran Rosannas. Eller så lever Rosanna ett dubbelliv? Hmm...

Kommentarer
Postat av: pina

hahaha...ja pina var en kul period i livet! Lätt att skriva när man hänger med två citatmaskiner dagligen ;)

2013-11-30 @ 20:31:05
Postat av: Anonym

Haha det var tider det. Jag tog bort min blogg, vilket jag ibland ångrar bittert, så jag antar att en ny ung och fräsh rosanna har tagit över.

2013-12-01 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0