Sundsvall

Vad har jag sysslat med i höst egentligen? Jag som varit borta i 3 månader i streck.
Jag har jobbat! Butiksbygge nu igen. På 3 olika ställen. Jobbade mig bara längre och längre ner i landet.

Första stoppet var Sundsvall. Där tillbringade jag iof bara 2 veckor. Men ack så roliga veckor! Väldig skönt gäng. Fast iof kommer jag säga så om alla byggäng jag varit med i höst, haha.
Aja, jag och Robin ( inte min Robin utan kollega-Robin ) körde ner till Sundsvall och påvägen plockade vi upp Iman och Andreas i Umeå. Jag och Andreas kan ju båda prata så jag tror vi hade pratat sönder både varandra och dom andra två i bilen innan vi var framme, hehe.
I Sundsvall väntade ingen mindre än bästa Christine♥  Ni vet hon jag byggde med i Polen.
 
2 veckor alltså som bestod mest av korridorshäng eller nere på gymmet. Hör och häpna! Jag hängde i både gymmet och i poolen. En kvällen begavs sig typ alla till kasionot, men jag var sjuk :'(
Kvällen innan däremot så gjorde jag något som jag ska ha en eloge för! Eller åtminstone en klapp på axeln för att jag var så duktig. Vi drog nämligen till en gokart-bana, och jag satte mig för första gången i en gokart sen min gokart-"olycka" för 13 år sen. Den var dock inte igång. Det hade jag nog inte pallat. Mådde nog dåligt som det var även om det här var en betydligt nyare modell som det knappt fanns nått man kunde fastna i. Men jag vågade inte köra. Att jag suttit i en och sen sett på när alla andra körde fick räcka för mig. Jag var nöjd över mig själv ändå. Men nervös var jag det ska erkännas.
   Sista kvällen innan några av oss skulle åka vidare till nästa bygge så begav vi oss för att spela lite lazerdoom. Mitt lag hade bestämt oss för att jävlas med det andra laget, så vi köpte med oss självlysande färg som vi skulle kleta på dom. Men dessvärre hade Robin hört vad vi skulle göra så han var beredd på att försvara sig vilket resulterade i mina läckra blåmärken jag fick på överarmarna.
Blev bara en match för mig sen sa min astma ifrån.
 
Och sen åkte jag, Robin, Malmi, Christine och Rickard vidare. Nästa stopp; Borlänge!
Gokartgänget

Andreas tänkte hjälpa Christine ut ur duschkabinen hon blivit inlåst i
Blåslagen efter lazerdoom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0