Slutspurten

Hej jag lever! Tänkte ni kanske ville veta det. Tid över är ingenting jag har privilegiet att ha just nu. Händer alldels för mycket! Roliga saker tack och lov, men det är verkligen nånting hela tiden.
Just nu är jag hemma i helgen. Har 5 dagar kvar att göra i Göteborg. Justja! Jag har bytt stad. Blev klar i Borlänge för 2 veckor sen och har hängt i Gbg sen dess. 

Hade egentligen bara tänkt visa vad jag jar pysslat med idag. Blev så less på att tavlorna legat på golvet i snart 10v så nu gjorde jag ett ryck och satte upp dom. And I like it! Luckan till barskåpet/biblioteket ska målas vit den med och sen sätta in en bild även där så den smälter in i omgivningen. Vad tycks?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0