När 2 faktiskt blir 3


Idag var ingen vanlig dag. Idag var första gången jag och Robin fick se den här lilla knodden
som växer i min mage mig just nu ♥ 



Say What! Säger ni då. I Know säger jag då! 

Suprise! Jag vart iaf suprisad när jag plussade den där dagen i början av juni. Speciellt efter att ha haft mens varannan vecka i ett år. Ursäkta för infon. Så ingen av oss trodde att det ens var möjligt för mig att bli gravid. Men när mensen uteblev en varannan vecka så tänkte jag inte mer på det. T'änkte ju bara att det var bra! Efter några veckor och lite konstigt beteende i kroppen så slog tanken mig plötsligt, När ska jag ha mens egentligen? Svaret blev tydligen att mensen nu är på uppehåll i ca 1½år och att jag och Robin ska bli föräldrar där i början på februari!  :D

Har jag förstått det här riktigt? Nej. Känns helt surrealistiskt. Meningen: Jag är gravid. gick ganska fort att acceptera, Men själva innebörden. Lär jag väl inte förstå fören man ligger där på förlossningen. Om ens då.
 
Hur har jag mått då? SKIT! Har mått nästan konstant illa i typ 8-9veckor. Nu har det åtminstone gått över nästan helt, Lite på kvällen ibland kanske. Knappt spytt nått vilket jag är ganska stolt över mig själv över med tankte på att jag kräks annars för ingenting ( kaffe, sprit ) Däremot misstänker jag att jag drabbats av foglossningar, Hoppas verkligen bara att det är nån form av låsing i höften. Annars ligger jag nog jävligt illa till dom närmaste månaderna. Håll tummarna för mig



Jag lovar att det här inte ska förvandlas till en gravid-blogg men samtidigt kan jag inte undvika ämnet då det är en ganska stor del av mitt liv just nu. Plus att jag lovat mina systrar att hålla dom uppdaterade.
Ska bjuda på men magbild så fort jag får nått att visa upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0