23 Augusti

Fick ett sånt underbart samtal igår från fröken Öhlin! Hon ska nämligen snart bli Fru Öhlin eller Fru Abulkheir !
BRÖLLOP!!!!

I augusti då jävlar åker jag och Robin ned till Kinna för att bevittna dessa två säga Ja till varandra. Är så jävla taggad! Och inte bara för deras skull ( fast mest för deras skull ) utan även för att Mirre vill ha mig som en av hennes tärnor!
iiiiiiiiiiiiiiiih! Lycka! Har aldrig varit tärna förut men ser verkligen fram emot det! Och 120 mil ska fan i mig inte stoppa mig heller! Vi får t om välja klänning själv bara den håller sig inom vissa ramar. Så hjälp tack! Vad ska jag ha på mig? Vad ska jag göra med håret? Smink? Skorna? 
Har ju bara ett halvår på mig att planera! 
 
Titta sånt vackert brudpar dom kommer att bli ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0