Bara en månad sen hade jag en rubrik; Anar jag ett svart halsband

 

Oh My God! Titta vad jag hittade på Gina idag! Är dessa på modet igen? Varför då?

Men samtidigt, Jag är så jävla hipp!!!  Så otroligt före min tid! Jag som använde det där för 7 år sen.
Och efter min tid, med tanke på hur länge jag använde halsbandet förra gången... Men vadå? 8 år är väl ingen längd att använda att ett smycke på? Speciellt inte om de är gjort av plast. Plast tappar väl aldrig i värde, eller? 

Är det dags att leta rätt på denna gamla pärla då med andra ord? Och ni tjejer som tvingade mig ta av det. Skrattar bäst som skrattar sist! Hahahaha



Många minnen tillsammans jag och mitt halsband.
Meeeen jag tror det får räcka så också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0