Br Ba

Några av mina vänner vet att jag brukar säga att jag inte har tid att sitta och slavisk följa en serie. Att jag istället prioriterar annat. Vad vette fan?
Och att jag aldrig riktigt förstått hur andra kan ha så mycket tid till sånt. Typ se 6 säsonger av nånting på 1-2 veckor. Say what tänker jag då! Har ni inget liv?
Men nu efter Östersund så har t om jag fastnat för en serie som vi var några stycken som alltid såg ihop. Och nu vill jag verkligen ha tid över bara för att kunna se. Det är alltså den här dragningen som jag inte haft förrut. Cravingen över att måste se mer och mer. Och hur irriterad jag blir när jag inte hinner! 

Vilken serie är det jag följer då? Jo, Breaking Bad. Sjuuuuuukt bra! Se den om ni inte redan gjort det! Och har ni det, så shut up jag vill inte veta nått i förväg! 

Tar lite emot bara att se själv det måste jag erkänna. Vi var somsagt 5st som alltid såg ihop och nästan aldrig utan någon. Och nu är vi splittrade så det känns lite konstigt och tar t om lite emot att se utan dom andra.
I miss you guys!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0