Grevlens B&B

Jag vet att dom inte ens åkt än och att det egentligen är på gränsen till för tidigt att ropa Hej än men nu är det fan i mig inte länge kvar och förhoppningsvis går allt som planerat!

Jag får nämligen finbesök ikväll av 2mindre fina grabbar från Gävle! Bygg-grabbar för att vara exakt. FyFan vad kul det ska bli!
Och det är inte vilka som helst som kommer. Den ena är ju t om TV-kändis! 
Mr EnsamMammaSöker him self med sin sidekick Manbearpig!
Så nu har Grevlens B&B ordnat och städat i källaren för att göra det fint och beboeligt där. Man skulle t om kunna säga att det blivit ganska mysigt där nere.

Nu ska jag bara komma på hur jag ska lyckas visa upp Skellefteå från sin bättre sida? Tips mottages!

Låt mig presentera Krille-Krokodil och Rullstols-Robban

Kommentarer
Postat av: Maja

Hälsa att om jag hade varit där hade jag blivit helt star struck och hade haft massa anledningar att hänga med er ;p

2014-02-27 @ 06:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0