Årsresumé 2013

JANUARI


Nyårsafton firades i vårat nya hus med goda vänner och god mat


Åkte på ännu ett bygge. Denna gång till Kalmar. Träffade världens finaste Jonna & Michelle ♥


FEBRUARI


Svärfar fyllde 50år och bjöd på en resa till Egypten


MARS


Återträff i Gbg hos Michelle med Jonna och Simon


APRIL


Alpina DryckesLandslaget åkte på träningsläger i Ammarnäs i år igen


Tjejweekend i London med dom bästa tjejorna



MAJ
 

Blev moster till lilla Hedvig!


Firmafest med Jula på friskvårds


JUNI


AUSTRALIEN!!!! Behöver jag ens säga nått mer?


JULI


Semester och årlig roadtrip. Första stoppet Ljusdal. Andra, Trondeheim


AUGUSTI


Vi blev med katt. Fluffiga Tippex


Höstens byggen drog igång. Började med en snabb sväng till Sundsvall för att sen bege sig till Borlänge


SEPTEMBER


Bygge i Göteborg


OKTOBER


Världens sötaste Hedvig döptes


NOVEMBER


Jag och Robin drog till Sthlm för att träffa släkten och tydligen CaféBärs Johan. Tjena!

 
DECEMBER


Jul(a)fest på Edda med ena riktiga nissar


Och julafton spenderades först i Västanträsk och sen hemma hos Emma och Magnus


Och där var året mer eller mindre slut! Lyckades med att inte ta en enda bild på nyårs?! Hur full var jag? Inget alls... skumt.  Ett händelserikt år måste jag säga. Många resor har gjorts. M Å N G A nya vänner har skaffats.
2014 ser lovande ut måste jag säga om det ska fortsätta så här.
Hej då 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0