Hemavan

Bra start på det nya året måste jag säga! Hann inte ens gå 2 dagar så hade jag och Robin begett oss till fjälls för lite skidåkning med några andra sköna människor. Så 2 från Skellefteå, 2 från Umeå, 2 från Luleå och 1 från Sthlm. Och nästan alla Jula-människor! hahaha
Resans mål var Hemavan där vi hyrt en stuga. Vädret var kanske inte det bästa då det blåste utav bara H-vete och solen var knappt uppe. Ett tecken på att det egentligen är alldeles för tidigt på säsongen för att åka skidor i fjällen. Har aldrig åkt skidor i Hemavan heller. Har bara varit där och fjällvandrat med konfalägret.
Ont i kroppen får man då av att åka skidor. Lätt mörbultade nu. Jag lyckades även med en jättevurpa in i ett buskage... I know, klant. Men det var inte mitt fel! Ena skidan tvär skar och slet in mig i buskarna och jag hann verkligen inte stoppa det. Såg nog ganska roligt ut att se mig förska kravla sig tillbaka upp från diket och få loss alla delas som fastnat i kvistarna. Men illa gjorde jag mig inte! Inte vad jag märkt än iaf.

Jättefin stuga! Jättetrevligt folk! Jättegod mat! Jätteskön säng! Jättemycket skratt!
Jättebra helg med andra ord. Tack alla!♥


Uppladdning i backen


Hemavan


Robin, Henke och Chrille försöker visa ur coola dom är i backen


Afterski


Rickard knuffade ner Henke och Maria för ett stup. Varför? Bra fråga!


Syskonmys

Glada pojkar


Hej Maria och Christine


JVM i hockey på en liten dataskärm. Pucken gick icket att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0