MasterBedroom

Äntligen kände jag attt jag hade lite tid över för att visa vårat nya sovrum!
Det har bara varit klar sisådär 1-2 månader. Men jag är en lat människa som inte har tid så det räcker till allt!

Så här såg alltså The MasterBedroom ut när vi köpte huset.
Och nu, tagen ifrån samma vinkel:

TADAAAA!!



Har hänt en hel del! Mer eller minder allt är bytt.
¤ Golvet är sänk ca 10cm
¤ Nytt golv lagt
¤ Taket är höjt och fått en ny form
¤ Taket är även isolerat. Tillluftning fixad vad nu det riktigt betyder
¤ 2st vattenburna element är insatta
¤ En walk-in.closet är byggd
¤ Dörren är bytt och även vriden så den går in i rummet och inte ut i hallen
¤ Balkongdörren har fräschats upp
¤ Fler eluttag är insatta
¤ Ena lillfönstret är "igenisolerat"
¤ Nya tapeter, lister i både garderoben och sovrummet Sprillans nya möbler iform av säng, sängbord, sänglampor, hyllor, tavlor, krokar, garderobsinredning
 
Det ända som egetnligen saknas där inne nu är en taklampa. Vi har lite svårt att hitta nån då den inte för hänga ner för mycket då vi kommer gå in i den då.


Garderoben innan den blev uppfylld

Garderobsdörrarna viker ihops sig när man öppnar dom

Mycket häng-yta

Både byxhängare och korgar. I Love it!


Och ja, sängen är turkos ♥
 




Och om någon är intresserad av att se hur det såg ut under tiden rummet byggdes fram så klicka på bilderna



Kommentarer
Postat av: Sara

Blev super snyggt!
Älskar sängen ;) och att jag är avundsjuk på garderoben är givet.

2014-01-27 @ 17:52:35
URL: http://sabefa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0