Mot värmen!

Idag åker vi till Barcelona!!!
 

Hurra för oss! Siktar på att bli brun som bara den! Nog för att vi alla vet att det är fysiskt omöjligt, men jag ska försöka ändå!
 
Under tiden vi reser så tänkte jag bjuda på lite bilder fån helgen jag var i Göteborg. Har ju glömt berätta om det. Så lite bilder för göra susen.
 
Syns snart igen!
 
 
Jag och Michelle hängde med Ola-Conny och Morgan i Ullared
 
Där hängde även den blivande bruden Mirre!
 
Liseberg hans självklart med tillsammans med kusin-Sara...
 
... och syster Maja!!!
 
Vi blev drängta i en karusell :(
 
Och vem har sagt att kaninerna bara är till för barnen
 
Så här kul hade vi alltså den helgen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0