Grabbarna Grus

Sådärja då var måndag här igen och förra veckans roligheter var över. Har iof varit över sen i lörrdags redan då grabbarna åkte hem. Saknar dom redan :(

Men fyfan vad kul vi haft! Har gjort mitt bästa för att visa upp Skellefteå och jag tror jag lyckades hyfsat! Har visat dom allt från utsikten uppe på Vitbergsbacken till ett Buremål på Krysset. 
Tydligen har Krille en kusin som bor här så onsdagen var vi och åt tillsammans med han och hans tjej och några från jobbet på Olles och såg hockey. Leksand-Brynäs bara för att ena gästen är ett fan av brynäs. Kan inte påstå att jag var lika intresserad. Fann det mer underhållande att se Robert bli uppraggad av en medelålders karl, haha!
   Torsdagen stod Piteå Äventyrsbad på agendan men då dom öppnar först kl16 (?!?) så hängde vi mest framför Breaking Bad och tog en prommis till Ica innan det blev dags att bege sig. Men då har ju Krille nyligt opererat axeln så han var inte i form för några vattenrutschbanor eller simmning så han dumpade vi på soldäcket och i en bubbelpool så badade jag och Robbant och tävlade vem som åkte fortast. Jag förlorade alltid med lite mer än 1 sekund! Kämpde så hårt att hinna före att jag gav mig själv senadrag i en tå... lyckat
   Fredagen var killarna på ett eget litet äventyr då dom lovat skjutsa Krilles kusin med katt till vetrinären och som tack för det blev dom bjudna på middag. Men innan det så drog vi och fikade på Ainas medans vi väntade Byggledar-Fredric a.k.a Gandlaf med den långa staven, som var påväg söderut från Boden. Så en snabbkaffe på Max med han blev det. Har inte träffat han på 1½år! Iof hade jag inte träffat Krille på så länge heller.
Fredagkväll blev det fest här med både kollegor och andra vänner och på det sen utgång på Coasters och Calles.
Lördagmorgon var det tråkigt nog dags för grabbarna att åka hem. Och jag vet inte vem som var mer bakis, Robert eller Tippex? Dom 2 har haft sån hatkärlek under dessa dagar och det har varit så underbart roligt att titta på! 
 
Jävligt tyst blev det här hemma efter att dom åkt också. Gissar på att det är så här föräldrar känner när deras barn flyttar hemifrån. Det blev så tomt :( 
Men det går verkligen inte åt lika mycket mat och kaffe längre! Hahaha
 
Det har varit fantastiskt roligt att ha er här och jag hoppas ni vill komma och hälsa på igen. Vi syns om lite minder än en månad också!


Rober började med att försöka styla med sina nya musikaliska talanger


Ett tappert försök att få lite färg


Soldat Gandalf

Hur kan man inte bli glad av att komma hem till sånt här ♥

Fredagsfest


Som sagt, Hatkärlek


Bara kärlek


Massa kärlek


StinaE vart Starstrucked av Krille fasten hon inte hade nån aning om vem han var


Stina blev snarare starstrucked av Robbans skägg

Bye Guys! Kom tillbaka snart igen!
Trackback
RSS 2.0