Musikvideo vs Musikvideo

Inte för att vara en bitterfitta, men jag måste bara få ge min åsikt om Kylie Minogues nya musikvideo.
 
 
Jag får väldigt svårt att ta kvinnan seriöst efter att ha sett det här. Och då menar jag inte att jag ser henne som en omogen person eller skämt som driver med allt bla bla bla...
Utan jag menar att jag kan inte ta henne seriöst som vuxen kvinna och stor sångerska. Du gör inte en sån här låt, eller video när du redan är en världskändis som inte behöver vrida allas blickar mot ditt håll på det här sättet bara för att du ska släppa ett nytt album. Hade Miley Cyrus gjort den hade jag snarare kunna köpa det. Då hon är 20 och försöker tvätta bort en Disney-stämpel och vill visa sig ung och rebelisk. Ni vet sånt som alla unga sångerskor verkar måsta göra av någon anledning(?) Kylie däremot är ju över 40 år. Absolut, gör sexiga videor då vi alla vet att det är det som säljer, men i hennes ålder känns det här mer tacky än smakfullt. Iof hade Miley gjort den hade det också varit tacky och säkert en anings mer White Trash men jag hade kunnat vifta bort det mer. Vilket är fel av mig kanske. Är det okej om en 20åring gör det men inte en +40?
Låten i sig är väl inte det sämsta jag hört, men detta Bonuce Bonuce får mig bara att vilja tänka REALLY! Och sen skratta åt det tragiska i det. Hon lyckades iaf Inte övertyga mig om att en Pilatesboll kan vara nått sexig.


Det här därmot! Jag älskar Lily Allen för den här låten och videon. Nått av det roligaste jag sett. Jag skrattade högt första gången jag såg den. Och om det är nån som inte förstår det så driver hon med precis allt Kylie vill förmedla i hennes video


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0